Cum expediezi produse cu GLS Curier Romania si urmarire colet
Firma de curierat GLS Romania este o companie cu o prezenta semnificativa pe piata de profil si este recunoscuta pentru serviciile sale de livrare rapida a coletelor. Firma-mama s-a fondat in Germania in anul 1999, ulterior extinzandu-se rapid intreaga Europa. Prin serviciile de calitate in domeniul expeditiilor de colete oferite clientilor sai, a devenit in scurt timp unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de logistica si distributie.
Compania ofera solutii integrate pentru livrarile nationale si internationale ce acopera toata gama de clienti, de la cei mici, persoane fizice ce au de trimis ocazional cate un colet sau pachet catre cineva pana la clienti corporate ce au nevoie constanta de servicii de livrari pe care sa se poata baza. Portofoliul de clienti este de peste 230.00 din peste 40 tari din intreaga lume.
Urmarire colet GLS AWB tracking
Monitorizarea si urmarirea coletelor reprezinta un aspect esential al serviciilor oferite de companiile de curierat, clientii fiind deseori in contact cu acestia si punand intrebari despre locatia expeditiilor. GLS curier nu este mai prejos decat concurentii de la DHL curier, Fan Courier, PTT Express curier, Posta Romana sau Dragon Star Curier si se evidentiaza prin utilizarea tehnologiei de varf pentru a asigura o experienta transparenta si usor de urmarit pentru clientii sai.
Pentru serviciul de urmarire colet GLS curier poti folosi site-ul oficial al firmei la meniul Track & Trace (AWB tracking GLS curier) sau aplicatii mobile pentru tracking de colete. Prin intermediul acestor platforme, clientii GLS pot accesa in timp real informatii detaliate despre stadiul livrarii coletelor lor si starea in care se afla coletul in timpul traseului. Prin utilizarea tehnologiei avansate de monitorizare, serviciul de tracking GLS urmarire colete demonstreaza angajamentul companiei fata de calitatea si profesionalismul serviciilor sale, consolidandu-si reputatia ca unul dintre cei mai fiabili furnizori de servicii de curierat si logistica din Europa, in "lupta stransa" cu alte firme de prestigiu ca DHL, Fan Courier, Nemo Express sau Same Day curier.
Cum poti urmari coletul GLS AWB tracking
Ca sa afli in timp real unde este coletul expediat de tine sau cat mai are pachetul pana ajunge la tine poti folosi AWB Tracking GLS urmarire colet. Acest instrument este esential pentru monitorizarea si urmarirea coletelor in tranzit. Cu ajutorul acestei functionalitati poti accesa informatii actualizate despre stadiul livrarii, inclusiv locatia coletului in timpul traseului si estimarea momentului in care acesta va fi livrat.
Toate coletele livrate de GLS curier in Romania pot fi urmarite in timp real de catre expeditor si destinatar folosind sistemul de urmarire. La nivel international, GLS ofera deja informatii de livrare in timp real in multe tari datorita transferului mobil de date din vehicule. Informatiile scanate din huburile si depozitele tuturor filialelor GLS curier sunt imediat transferate catre sistemul IT GLS si sunt in mod direct disponibile online. Este nevoie doar sa introduceti numarul de urmarire al coletului.
Poti folosi serviciul AWB Tracking GLS urmarire colete la adresa de aici sau prin intermediul aplicatiilor mobile ce se ocupa cu acest lucru. Una din aplicatiile pentru urmarirea coletelor disponibile pe telefoane cu Android este Package Tracking si poate fi descarcata de pe Google Play. Tot ce trebuie sa faci pentru a urmari coletul tau in drumul catre destinatie este sa introduci numarul AWB GLS tracking si vei afla informatiile dorite.
Comanda curier GLS
Business Parcel este produsul de baza sigur pentru transportul national de bunuri al companiei. GLS curier efectueaza trimiteri business de pana la 31.5 kg sigur si rapid in Romania. La acest serviciu nu exista limite de distanta pentru expedierea de colete iar timpul standard de livrare pentru trimiterile expediate in Romania este de obicei de 24 de ore, inclusiv expedierile catre si din zone limitrofe.
Daca ai de trimis un colet si apelezi la firma ta preferata de curierat, poti sa comanzi un curier GLS care va veni sa ridice pachetul de expediat. Comanda o faci la numarul de telefon 0269.501.900 in intervalul orar 08:00 - 18:00, de luni pana vineri. Odata ce comanda este plasata, un curier este desemnat sa preia pachetul de la adresa indicata si sa il livreze la destinatie conform instructiunilor specificate. Acest proces de chemare curier GLS face ca trimiterea de colete in tara sa fie rapida, sigura si eficienta pentru expeditori, indiferent de natura si dimensiunea pachetelor trimise.
Cum se face comanda curier GLS
- Pentru a expedia un colet prin GLS curier trebuie sa suni la numarul de telefon GLS Curier 0269.501.900
Reclamatii GLS curier Romania
Totusi, fiind o companie de renume, procentul coletelor pierdute si deteriorate este foarte scazut. Acest fapt se datoreaza faptului ca GLS curier pune accent pe securitate. Poti sa completezi formularul de reclamatii GLS de pe site sau sa suni la telefon reclamatii GLS. Pentru a putea fi verificata reclamatia in cel mai scurt timp posibil, specifica numarul de colet.
Daca ai o reclamatie GLS de facut ar trebui sa tii cont de cateva aspecte importante. Ambalarea produselor este responsabilitatea expeditorilor. GLS accepta cererea de despagubire doar in cazul in care exista urme de deteriorare pe ambalajul exterior. In cazul in care coletul este deteriorat la exterior, va rugam verificati continutul coletului. Curierul GLS va completa un proces verbal de daune in momentul livrarii. Daca dupa primirea unui colet intact se constata ca bunurile au fost deteriorate, ar trebui sa trimiti o reclamatie expeditorului. GLS nu are dreptul sa deschida si sa verifice continutul pachetului.
Verificare colet GLS
Atunci cand primesti un colet de la GLS curier Romania, este important sa verifici integritatea si continutul acestuia pentru a te asigura ca acesta a ajuns in stare corespunzatoare si ca are continutul intact. Nu ai vrea sa primesti in pachet un obiect spart sau deterioart, nu? Inainte de a semna de receptia coletului verifica ambalajul exterior pentru a vedea eventuale semne de deteriorare sau manipulare necorespunzatoare. Deschiderea coletului in prezenta curierului este recomandata, mai ales in cazul in care exista suspiciuni privind continutul sau integritatea acestuia.
Totusi nu toate companiile de curierat accepta acest lucru inainte de plata pachetului. In cazul in care observi probleme raporteaza acest lucru imediat curierului si inregistreaza o reclamatie GLS curier pentru a solutiona situatia in mod corespunzator. Daca dupa verificare colet GLS ce parea intact se constata ca bunurile au fost deteriorate, este recomandat sa faci o reclamatie expeditorului. GLS nu are dreptul sa deschida si sa verifice continutul pachetului.
Contact GLS Romania, telefon call center
Daca vrei sa intri in contact cu GLS curier Romania o poti face prin mai multe mijloace: telefonic, email prin formular de contact sau prin posta normala, la adresa sediului. Dar sa vedem care sunt modalitatile de contact GLS Romania.
- Numar telefon GLS curier Romania: 0269.501.900 - call center, departament relatii cu clientii
- Numar telefon contact GLS Romania: 0269.501.940 - departament vanzari
- Numar fax GLS Curier: 0269.501.950
- Formular de contact GLS Romania: gls-group.eu/RO/ro/gls-contact/
- Adresa email GLS Romania:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - Adresa sediu GLS Romania: Str. Stefan cel Mare nr. 3, Parcul Industrial Selimbar, Sibiu
- site oficial
Program GLS Romania si program livrari
Atunci cand expeditia este incredintata catre GLS Romania, coletele de pe teritoriul national sunt de obicei livrate in urmatoarea zi lucratoare după preluare. In cazul expeditiilor catre Europa, timpii standard de livrare pentru coletele expediate spre tarile invecinate sunt in general intre 24 si 72 de ore. Daca distantele de expediere sunt mai mari, timpii de livrare sunt de obicei intre 72 si 120 de ore. GLS Romania efectueaza livrari de luni pana vineri in timpul programului obisnuit de lucru.
Care este programul de livrari GLS Romania
- Program livrari GLS Romania: luni - vineri 08:00 - 18:00
- Program telefon call center GLS curier relatii clienti 0269.501.900: luni - vineri 08:00 - 18:00
Puteti primi vizita unui curier GLS in timpul saptamanii, de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 18:00. Daca nu sunteti acasa atunci cand curierul ajunge la dvs puteti opta pentru livrarea coletului catre un vecin care trebuie sa semneze pentru primirea pachetului.