Contact Emag telefon call-center, email sau asistent virtual prin chat online
Doriti sa intrati in contact cu eMag pentru o anumita problema? Puteti face acest lucru prin diferite canale, de la clasicul telefon contact eMag callcenter pana la corespondenta virtuala prin email eMag sau cu ajutorul asistentului tau virtual, Dana.
In continuare va vom prezenta modalitatile prin care puteti dialoga cu un reprezentant al magazinului.
Cele mai uzuale metode de contact eMag: telefon, email, formular de contact sau chat online cu asistentul virtual Dana.
- Cum fac sa intru in contact cu eMag?
- Cum poti intra in contact cu eMag?
- Contacteaza eMag callcenter relatii clienti
- Numar de telefon eMag comenzi
- Contacteaza eMag help chat live online
- Contacteaza eMag prin formular de contact
- Produse in service sau garantie Depanero eMag
- Programul eMag Genius - Avantaje pentru comenzi online
- Despre eMag - Date generale, evolutia economica
Cum fac sa intru in contact cu eMag?
Sunt multe motivele pentru care doresti sa iei legatura cu magazinul online dar cele mai des intalnite sunt cele legate de urmatoarele aspecte:
- Comenzi si livrare produse eMag - Principalele probleme pentru care este solicitat numarul de telefon eMag sunt legate de comenzile plasate pe site si livrarea produselor catre clienti. Problemele pot fi de la plasarea gresita a comenzilor ce necesita modificarea acestora sau pentru anularea unei comenzi. De cele mai multe ori se poate rezolva prin apelarea numarului de telefon eMag contact.
- Retur produse eMag - Returnarea produselor comandate pe site se poate face in anumite conditii, specifice pentru fiecare categorie de produs in parte. Poti face retur produse eMag direct in showroom, prin curier, la oficiul postal sau la easybox. Vom detalia in articolele urmatoare cum poti face un retur eMag.
- Service si garantie eMag - Magazinul online ofera garantie eMag pentru produsele comercializate, in conformitate cu legislatia in vigoare, atat pentru produsele noi cat si pentru cele resigilate. Pentru a beneficia de garantie, trebuie respectate anumite conditii de utilizare a produselor. Certificatele de garantie eMag sunt atat fizice cat si in format electronic.
- Reclamatii eMag - Modalitatile de contact eMag reclamatii vor fi enumerate mai jos. Contacteaza eMag pentru reclamatii folosind formularele de pe site-ul oficial, telefon contact sau callcenter. Poti afla detalii despre produsele sau serviciile pe care le reclami si prin chat-ul online cu asistentul virtual. Daca nu gasesti rezolvare poti face o reclamatie eMag la ANPC.
- eMag Genius - Informatii despre programul de fidelizare si beneficii pentru clientii magazinului, cum ar fi perioada extinsa de retur, transport gratuit pentru comenzile prin Genius.
Cum poti intra in contact cu eMag?
Pentru a lua legatura cu magazinul poti folosi cateva mijloace de comunicare. Va prezentam cateva dintre acestea:
- Telefon contact eMag - Probabil cel mai des folosit canal de comunicatie este numarul de telefon contact eMag, 0722.250.000 sau 021.200.5200. La acest nr tel call center eMag se pot afla informatii despre tot ce tine de produsele aflate in magazinul online, despre comenzile plasate pe site, despre modalitatile de retur a articolelor cumparate sau trimitere in service a produselor defecte.
Incepand din noiembrie 2022 aceasta modalitate de contact eMag telefon call center nu mai este disponibila, ramanand valabile doar cele digitale, prin email sau asistent virtual. - Adresa contact email eMag - Folosirea acestui mijloc de contact este una facila, conversatiile in mediul online fiind foarte rapide. Adresa de email eMag destinata relatiilor cu clientii reprezinta un canal esential de comunicare in cadrul experientei de cumparare sau de asistenta in cazul unor probleme aparute cu livrarea produselor.
Nu deloc intamplator, adresa de email eMag a disparut de pe site atunci cand s-a renuntat la telefonul callcenter. - Formular contact eMag - Prin intermediul formularului de contact eMag poti obtine informatii sau face sesizari in legatura cu mai multe categorii de interes. Pentru a obtine asistenta prin contact form-ul de pe site trebuie oferite anumite date de identificare, unele obligatorii, alte optionale. Cele optionale pot fi de ajutor in solutionarea mai rapida a problemelor. Cele mai des intalnite solicitari sunt in legatura cu:
-
Comenzi eMag- Produse eMag
- Livrarea articolelor
- Retur produse
- Service sau garantii
- Plata produselor
- Chat emag help online - Prin functia de live chat eMag poti obtine suport de la asistentul tau virtual, Dana. Pentru a putea folosi chatul live trebuie sa fii autentificat/a in contul tau eMag. Prin intermediul acestui canal de comunicatie poti afla raspuns la foarte multe aspecte legate de comenzile tale, poti afla detalii despre anumite produse listate pe site sau poti gasi rezolvare la diferite alte probleme. Functia virtuala de eMag help chat online se doreste a fi metoda cea mai rapida de solutionare a diverselor probleme, dar daca acest lucru nu se intampla, se poate apela la formularul de contact eMag, formular ce ajunge la un operator uman.
Vezi si cum poti intra in contact cu PC Garage, un alt magazin online specializat in produse IT si nu numai sau care este numarul de telefon call center Altex.
Contacteaza eMag callcenter relatii clienti
Pana de curand a fost la dispozitia clientilor care doreau sa contacteze magazinul un telefon call center eMag pentru relatii clienti. Acest serviciu dedicat celor ce au comandat sau doresc sa faca acest lucru sau acelora care au diferite probleme legate de produsele comercializate pe site a reprezentat o componenta vitala a angajamentului lor fata de satisfactia clientilor si dorintei de solutionare a diferitelor situatii.
Odata cu avansul tehnologic si aparitia inteligentei articiale disponibile pentru multe domenii de activitate, numarul de telefon call center eMag relatii clienti a fost suspendat, locul operatorilor telefonici fiind luat de A.I. prin aparitia unui asistent virtual numit Dana. Astfel, un client poate afla raspunsul la problemele intampinate prin conversatia cu acest asistent virtual.
Daca totusi nu isi gaseste rezolvarea la doleanta sa, poate accesa un formular de contact eMag in care sa-si expuna problema, ulterior primind raspuns la solicitarile sale.
Numar de telefon eMag comenzi
Dorind sa vina in intampinarea nevoilor clientilor ce aveau diferite probleme sau intrebari despre comenzile plasate pe site, compania a pus la dispozitia acestora un numar de telefon eMag comenzi la care se puteau afla informatii despre stadiul comenzii (daca a fost procesata sau expediata), statusul livrarii (unde este produsul pe traseul catre tine), taxele de livrare (cat trebuie sa platesti pentru transport), informatii despre retur sau alte intrebari. Numarul de telefon era 0722.250.000.
Folosirea telefonului eMag pentru comenzi era o modalitate usoara de a lua legatura cu departamentul de relatii cu clientii pentru aceia care nu se descurcau asa bine cu internetul sau cu calculatorul in general. Aici ma refer la persoane mai in varsta care nu au apucat sa invete prea bine "cum se face" pe internet dar care doreau sa dea comanda de cate ceva. Astfel sunau la numarul de telefon eMag comenzi si vorbeau cu operatorul call center eMag si acesta completa detaliile comenzii pe care clientul le spunea la telefon. Nu stiu care a fost motivul pentru care s-a renuntat la aceasta modalitate de a plasa comenzi eMag prin telefon dar pentru unii a fost un impediment major.
In prezent, comenzile se executa exclusiv pe site din contul de client. Nu se mai poate accesa eMag numar telefon comenzi 0722.250.000 cum a fost in trecut. Pentru a intra in contact cu eMag se poate folosi chat-ul online sau formularul de contact, modalitati care vor fi prezentate in continuare.
Contacteaza eMag help chat live online
Asistentul virtual Dana se afla la dispozitia clientilor in cadrul help chat-ului online si utilizeaza inteligenta artificiala pentru a intelege si raspunde la intrebarile utilizatorilor. Dana se foloseste de toate informatiile disponibile pe site-ul magazinului online pentru a putea oferi detalii sau solutii la problemele cu care se confrunta clientii. Poate oferi informatii despre produsele listate pe site, despre comenzi sau returnarea de produse, despre beneficiile programului eMag Genius sau pentru alte situatii.
Prin acest eMag help chat magazinul online ofera o solutie accesibila si interactiva de asistenta si relatii clienti, contribuind astfel la o experienta de shopping fluida si la o satisfactie ridicata a clientilor in relatia cu magazinul. Momentan sunt disponibile cateva categorii de informatii prin chat live, informatii care se pot modifica in viitor, pentru o mai buna interactiune.
Ce categorii de interes poti accesa cand folosesti eMag help chat live online:
- Status comenzi
- Retur produse
- Optiuni de plata
- Service si garantii
- Plasare comenzi
- eMag Genius
- Asigurari RCA / Travel
Contacteaza eMag prin formular de contact
Poti lua legatura cu magazinul online prin mai multe mijloace de comunicare pentru diferite probleme. Unul dintre aceste moduri este prin intermediul asistentului virtual Dana care iti ofera o multime de optiuni din care sa alegi. Daca totusi nu gasesti raspuns la problema avuta, poti sa contactezi eMag prin intermediul unor formulare de contact, specifice pentru diferite probleme.
Formular retur eMag pentru returnare de produse
Daca intampini probleme cu un produs sau pur si simplu nu-l mai doresti, poti sa-l returnezi. Magazinul online faciliteaza procesul de retur al produselor prin intermediul unui formular de retur eMag, formular de contact specializat, dedicat exclusiv acestui scop. Acesta ofera clientilor o modalitate simpla si eficienta de a initia un retur, fie din cauza unui produs defect sau necorespunzator, fie pentru orice alt motiv in conformitate cu politica de returnare a eMAG.
Produsele au diferite conditii de retur ce trebuiesc indeplinite pentru a putea fi acceptate inapoi de catre magazin. Prin abonarea la programul eMag Genius poti avea o perioada mai lunga de testare a produselor, perioada de retur fiind dublata, ajungand la 60 de zile pentru unele produse.
Ce trebuie sa completezi pe formularul de contact retur eMag
- Alege produsul - Din lista ta de comenzi alege produsul pe care doresti sa-l returnezi catre eMag.
- Motivul returului - Completeaza motivul pentru care vrei sa inapoiezi articolul si starea acestuia: produs nou, produs desigilat sau produs nefunctional.
- Predarea produsului - Alege cum vrei sa returnezi articolul: prin curier, la oficiu postal, la easy box sau prin returnare personala in showroom.
- Modalitatea de rambursare - Poti alege mai multe moduri in care sa-ti primesti banii inapoi. O poti face prin acceptarea unui voucher pentru alte cumparaturi sau poti opta pentru primirea banilor numerar.
Formularul de retur eMag il poti gasi aici.
Daca nu ai gasit ceea ce cautai in oferta eMag poti vedea ce este in oferta actuala a magazinului online Altex. Vezi aici cum poti intra in contact cu Altex.
Formular service eMag si garantie
In situatia in care te confrunti cu probleme tehnice sau doresti asistenta pentru produsele achizitionate, eMAG ofera un formular de contact dedicat serviciului tehnic. Acest formular service garantie eMag iti permite sa transmiti in mod detaliat problemele produsului, sa furnizezi informatii despre garantie si sa soliciti interventia echipei de service. Contacteaza eMag prin intermediul acestui formular.
Ce trebuie sa completezi pe formularul de service eMag
- Alege produsul - Din lista cu comenzile efectuate alege produsul defect.
- Detaliile defectiunii - Ofera cateva detalii despre simptomele si defectele constatate la produs.
- Adresa de ridicare - Scrie adresa de la care curierul poate ridica produsul defect ce necesita reparatia in service. Este valabil pentru produsele cu dimensiuni mici sau medii.
- Alege data si ora reparatiei - Pentru echipamentele electrice si electronice de mari dimensiuni, operatia de service se va realiza numai la adresa clientului.
Formularul de service emag garantii il poti gasi aici.
Produse in service sau garantie Depanero eMag
Partenerul tehnic ce se ocupa de rezolvarea problemelor produselor vandute de catre eMag este firma Depanero. Atunci cand un produs este trimis in service la garantie, Depanero preia responsabilitatea diagnosticarii si remedierii defectiunilor. Cu o echipa de tehnicieni specializati si un proces bine pus la punct, Depanero se angajeaza sa ofere solutii eficiente si sa restabileasca functionalitatea produsului in cel mai scurt timp posibil.
Prin programul de service si garantie Depanero eMag se pot repara elecrocasnice mari (frigidere, masini de spalat), elecrocasnice mici (robot bucatarie, aspirator), televizoare, laptopuri sau telefoane de la foarte multi producatori: Bosch, Siemens, Samsung, Whirlpool, DeLonghi, Apple, Asus, Lenovo, LG, Panasonic.
Contact Depanero eMag garantie service
Care este adresa si care este numarul de telefon Depanero? Ce program are Depanero?
- Adresa Depanero eMag pentru garantii si service - Sema Parc, Splaiul Independentei nr. 319, Sector 6, Bucuresti
- Telefon call center Depanero - *4114 numar cu tarif normal in toate retelele
- Program telefon callcenter Depanero - Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
- Email Depanero -
-
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - ServiceThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - Reclamatii si sesizari
Programul eMag Genius - Avantaje pentru comenzi online
Fiind printre primlele magazine online, eMag a avut timp sa-si extinda si sa-si diversifice oferta, printre cele mai atractive si mai eficiente fiind programul eMAG Genius. Acesta reprezinta un program de loialitate inovator, conceput pentru a oferi avantaje speciale si personalizate clientilor fideli eMAG si se prezinta sub forma unui abonament lunar sau anual.
Membrii Genius au acces exclusiv la oferte, reduceri si evenimente promotionale si beneficiaza de transport gratuit si rapid pentru o gama selecta de produse, promotii exclusive si prioritate si au acces la o perioada mai lunga in care pot sa returneze produsele pe care nu le mai doresc.
Prin lansarea eMAG Genius in anul 2020, platforma demonstreaza angajamentul sau fata de clienti si dorinta de a oferi o experienta de cumparare placuta si avantajoasa pentru acestia. Clientii obisnuiti ai magazinului online pot maximiza faptul ca fac cumparaturi regulat, unul din punctele forte ale programului Genius eMag fiind transportul gratuit. Astfel, mai multe comenzi, mai multe costuri de transport eliminate, mai multa economie facuta. Acest program de loialitate nu doar recompenseaza clientii fideli, ci si incurajeaza o relatie durabila intre eMAG si utilizatori, contribuind la consolidarea pozitiei sale ca lider in domeniul comertului online din Romania.
Ce beneficii ai la activarea Genius eMag
- Posibilitatea de a beneficia gratuit de eMag Genius pentru 30 de zile
- Livrare gratuita pentru o multime de produse prin eMag, Fashion Days sau Tazz
- Livrare rapida, posibil chiar in aceeasi zi pentru anumite categorii de articole pentru comenzi plasate in prima parte a zilei
- Oferte exclusive si alte promotii pentru foarte multe produse din oferta eMag
- Oferta diversificata in aplicatiile eMag, Tazz, Freshful sau Fashion Days
- Perioada extinsa de retur pe eMag si Fashion Days de pana la 60 de zile (30 de zile in mod normal plus inca 30 de zile prin Genius eMag)
- Plus multe alte beneficii pe care le poti gasi atunci cand incepi sa folosesti programul eMag Genius
Despre eMag - Date generale, evolutia economica
eMAG s-a infiintat in anul 2001, lansandu-se initial ca un magazin online specializat in sisteme de calcul si produse de birotica. Fondatorii acestei platforme de comert electronic au fost Radu Apostolescu, Dan Teodosescu si Bogdan Vlad. In decursul anilor, eMAG a cunoscut o expansiune remarcabila, evoluand dintr-un magazin specializat in IT si birotica intr-un gigant al comertului online din Romania. Oferta sa cuprinde o gama variata de produse, de la electronice si electrocasnice la moda, articole pentru casa si multe altele. In prezent oferta magazinului online eMag este cea mai bogata din Romania, nici un alt site concurent neavand aceeasi varietate de produse.
In 2009 se schimba actionarul principal, Asesoft Distribution dobandind 51% din actiunile eMAG. In acelasi an, Iulian Stanciu a preluat functia de director general al eMAG, aducand o directie noua si strategii inovatoare pentru consolidarea pozitiei companiei pe piata.
Un alt moment important in istoria eMAG a avut loc in iulie 2012, cand fondul de investitii sud-african Naspers a achizitionat 70% din actiunile companiei. Aceasta miscare a consolidat si mai mult eMAG ca un jucator de frunte in domeniul comertului electronic la nivel regional in Europa de Est prin deschiderea unor noi ramuri ale firmei in tarile vecine. eMag Bulgaria este prima destinatie de extindere peste granitele tarii, urmand la scurt timp eMag Ungaria si eMag Polonia.
Pe langa aceste extinderi, eMag a achizitionat si alte companii importante din mediul de comert online din Romania.
- 2013 - a fost preluata agentia de marketing digital Conversion Marketing
- 2015 - a fost achizitionat brandul Fashion Days, activ pe piata de imbracaminte din Romania
- 2016 - PC Garage este un alt magazin online axat pe IT ce a fost preluat de catre eMag
- 2021 - Gap Minder prin platforma Flip.ro intra sub umbrela brandului eMag
Situatia fianciara a fluctuat in ultimii ani dar si-a pastrat trendul crescator, dovedind ca brandul eMag este un nume important in planul economic romanesc. Mai jos avem un grafic cu evolutia economica a finantelor firmei.